2013. szeptember 11., szerda

40-es kirándulások 1. - Makó még egyszer

Még azt akartam mondani, hogy végre hallottam az Alma együttest is élőben a feszten. Valahogy itt kísértett, itt kísértett, az utazás előtti napokban is láttam őket a tévében, s akkor meg is állapítottuk, hogy valahogy nem egy olyan feje van az énekesnek, mint ahogy az ember a klasszik gyerekeknek előadókat elképzeli, legalábbis annak mindenesetre biztos nem, aki Halász Jutkán szocializálódott. Nos, nem is cáfolt rá a fickó a róla kialakult első benyomásra. Ahelyett, hogy ugyulubugyuluzott volna a gyerkőcökkel, vagy nyunyogott volna, ilyeneket szólt be nekik (legalábbis ez úgy megütötte a fülemet, de nem figyeltem végig feszülten az egész koncertjüket és nem is tudom persze szó szerint idézni): Hány éves vagy? Kilenc? És erre a koncertre jöttél? Hát neked már Metallicán kéne csápolnod, kisöreg. Vagy nem tehettél semmit, mert az anyukád ide szeretett volna hozni? :)


Metallicáról jut eszembe, hétvégén voltak itt a sógoromék, s én mindig jót mulatok rajta. Olyan igazi, két lábbal a földön állós típus, realista ember ő, használja az eszét és úgy elő is tudja adni magát. Meséli - nem tudom, mi az igazság -, hogy valahol olvasta, hogy a magyar válogatottból azt nyilatkozta valaki, hogy pedig ők hogy készültek a Románia elleni meccsre, mentálisan és mindenhogyan, például Caramelt hallgattak a meccs előtt. A sógorom erre: Caramelt? Hát hallgattatok volna inkább Metallicát vagy Slayert, az biztos jobban felpörgetett volna benneteket. :) Most eufemizáltam egy kicsit, ő nem egészen így mondta. :) Pedig amúgy nem az a kifejezett metálos csávó, de tudja, hogy zúzása azért annak tud igazán lenni, nem a Lélekdonornak. :)) Én még tudtam volna javasolni nekik ezt is, a lassan 158 millió meghallgatás nem tévedhet:
Akik mellesleg tudnak ilyet is (szőnyeg a színpadon!) és állítólag - mivel örmény származásúak - az azeri baltás gyilkos kiadatása miatt nem jönnek hozzánk koncertezni. (Szomorúan nézek.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése