2014. január 5., vasárnap

Barátnőzős karácsonyos - sírós, nevetős

Családozás után jöttek a lyányok. Jól belebambultam az egészbe, csak élveztem a pillanatokat, fotókat sem csináltam, csak így utólag egy párat, na szép. 

Egyébként megbeszéltük, hogy nem ajándékozunk, csak összegyűlünk és csacsogunk. Ehhez képest volt megint trakta, s kaptunk, adtunk ajándékokat is. Jó, mondjuk T-nek talán igaza volt abban, hogy két héttel kari előtt nem bizti, hogy elég volt az egyeztetés, hogy na, akkor ne, mivel én is konkrétan már ősszel rátaláltam a kincsekre... 
Most köszöntöttük - kis késéssel - J-t is a névnapja alkalmából. Asszem bejött a választásunk, másnap kaptunk tőle egy érzelmes üzit, amiből legalábbis én azt szűrtem le, hogy talán nem nyúltunk nagyon mellé... Mutatom, ezt és ezt találtuk neki:
http://www.meska.hu/img/product/original/c/e/cecameca_product_32937_130520102412_1.jpg

 Nos, igen, a tavalyi év győztese J esetében: a türkiz!!! :)

Bővült a fejlövéses tárgyaim száma egy tányérral:
... volt kétfajta karácsonyi mézes, nyami (a feliratosok, rajzosok haladtak a korral, az egyiken ugyanis az XD felirat volt látható, prezentálni nem tudom, mert már megettem :)):
... telesírhattuk a ajándékba kapott 1 csomag zsepit ez alatt a film alatt:
...és beburkolózhatunk a jövőben egy, a Charlize-éhoz hasonló kendőbe (az enyémnek a színe konkrétan megy a melegzoknihoz, mintha csak összebeszéltek volna a csajok):
Az Édes november-es csomagban volt még egy-egy idézetünk is a filmből, az enyém ez, hm:
"Egy nő mindig nyomot hagy a férfin."

(Ez volt, szeretlek titeket és köszönök mindent.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése